ELS CAMPS DE LA VERGONYA
L’alumnat de 3r d’ESO de la matèria optativa de Memòria històrica s’ha decantat per aquest curs per investigar l’holocaust i les condicions de vida als camps de la vergonya. Han muntat una exposició feta amb l’objectiu de no oblidar. Mireu com ens ho expliquen.













