Procediment de matriculació a l’ESO i el Batxillerat. Barem ordenat definitiu preinscripcions als Cicles Formatius

CICLES FORMATIUS

Llistat d’admesos (tots els cicles formatius)

Llistat d’alumnes en llista d’espera

PROGRAMES DE FORMACIÓ I INSERCIÓ

MATRICULACIÓ ESO I BATXILLERAT

El dimarts, 7 de juliol, es van publicar les llistes definitives d’admesos als estudis d’Educació Secundària Obligatòria (ESO) i Batxillerat per al curs 2020-2021.

Tots els alumnes que van fer la sol·licitud han estat admesos. Ara cal confirmar aquesta sol·licitud i tramitar la matrícula.

La matrícula és presencial i amb cita prèvia. Els horaris assignats (llista anonimitzada, alumne/a per alumne/a) són els següents:

S’han informat, també, els horaris de cita prèvia per correu electrònic als interessats.

La documentació necessària per formalitzar la matrícula és la següent:

Educació Secundària Obligatòria

– 2 fotografies mida carnet

– Fotocòpia sol·licitud preinscripció ESO

– Fotocòpia Notes finals (només alumnes nous per a 2n, 3r i 4rt d’ESO)

– Fotocòpia DNI/NIE alumne/a sense retallar

– Fotocòpia DNI/NIE del pare/mare/tutor legal sense retallar

– Fotocòpia del llibre de família o partida de naixement.

– Fotocòpia de la targeta sanitària sense retallar

– Fotocòpia carnet família nombrosa si és el cas.

Batxillerat

– 2 fotografies mida carnet

– Fotocòpia resguard Títol ESO

– Fotocòpia Notes finals 4rt. d’ESO

– Fotocòpia sol·licitud preinscripció Batxillerat

– Fotocòpia DNI/NIE alumne/a sense retallar

– Fotocòpia DNI/NIE del pare/mare/tutor legal sense retallar

– Fotocòpia del llibre de família si l’alumne/a és menor d’edat.

– Fotocòpia de la targeta sanitària sense retallar

– Fotocòpia carnet família nombrosa si és el cas

CAL PORTAR LA DOCUMENTACIÓ FOTOCOPIADA, NO ES FARAN FOTOCÒPIES !!!

Posteriorment cal pagar la quota de material (120 euros en el cas de 1r d’ESO i 80 € en el cas de 2n, 3r i 4t d’ESO) que s’ha de fer amb l’aplicació TPVEscola, per internet o amb l’aplicació del mòbil, amb targeta sense cap cost. Aquestes quotes inclouen els serveis que ofereix el centre, l’assegurança escolar obligatòria i l’AMPA i, en el cas de l’alumnat de 1r d’ESO, el dret d’ús d’un ordinador portàtil durant el 1r i el 2n d’ESO (així no és necessari dur-lo de casa. Cal tenir en compte que alguns llibres fan servir llicències digitals, per la qual cosa l’ús d’ordinador és imprescindible)

CAL PORTAR LA DOCUMENTACIÓ FOTOCOPIADA, NO ES FARAN FOTOCÒPIES !!!

Posteriorment cal pagar la quota de 80 € que s’ha de fer amb l’aplicació TPVEscola, per internet o amb l’aplicació del mòbil, amb targeta sense cap cost. Aquests 80 € inclouen els serveis que ofereix el centre, l’assegurança escolar obligatòria i l’AMPA.

Manual TPV