PREINSCRIPCIÓ CICLES FORMATIUS DE GRAU MITJÀ

• Oferta de places 1r CFGM Producció Agroecològica: 30 places
  • Oferta de places 2n CFGM Producció Agroecològica: 20 places

Calendari de la preinscripció

• Presentació de sol·licituds: del 2 al 8 de juny de 2020, ambdós inclosos, de forma telemàtica i, excepcionalment, de forma presencial demanant cita prèvia al telèfon 671574560, de 09:00 a 13:00 hores.
  • Presentació de documentació: fins al 9 de juny de 2020
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 9 de juliol de 2020
  • Presentació de reclamacions: del 10 al 14 de juliol de 2020
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions: 15 de juliol de 2020
  • Sorteig del número de desempat: 15 de juliol de 2020, a les 11 hores
  • Llista ordenada definitiva: 20 de juliol de 2020
  • Oferta final de places escolars: 28 de juliol de 2020
  • Llista d’alumnes admesos i llista d’espera: 30 de juliol de 2020

Documentació per a la preinscripció

Cal formalitzar, de manera general, la sol·licitud de preinscripció, omplir-la, guardar-la i enviar-la per correu electrònic a la bústia oficial de correu electrònic a la bústia de correu oficial del centre a8045665@xtec.cat indicant “assumpte preinscripció CFGM”, juntament amb el resguard de la sol·licitud de preinscripció. Cal afegir, a més, la següent documentació:

• Fotocòpia del DNI, NIE o passaport del sol.licitant.
  • Si s’al·lega discapacitat del sol.licitant fotocòpia de la targeta acreditativa o del certificat de disminució del Departament d’Acció social i Ciutadania de la persona que al·legui aquesta condició.
  • Si el sol·licitant és menor d’edat també ha de presentar:
    • Fotocòpia del DNI, NIE o passaport del pare, mare o tutors legals.
    • Fotocòpia del llibre de família (pàgina on està inscrit l’alumne/a).
  • Només en el cas que el domicili habitual no coincideix amb el del DNI, el de la targeta de residència on consta el NIE o es tracta de persones estrangeres sense NIE, cal enviar el certificat o volant municipal de convivència de l’alumne, on ha de constar que conviu amb la persona sol·licitant.
  • Expedient acadèmic: qualificació mitjana dels estudis que permeten l’accés al batxillerat, calculada amb dos decimals o, si l’alumne encara els està cursant en el moment de presentar la sol·licitud d’admissió, la qualificació mitjana dels cursos d’aquests estudis ja avaluats definitivament, calculada amb dos decimals.
  • Targeta sanitària individual de l’alumne/a.
  • Si s’al·leguen criteris específics, la documentació corresponent (consulteu AQUÍ)

Més informació a http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/estudis/fp-gm/

Matrícula

Alumnes preinscrits amb plaça assignada (matrícula ordinària): de l’1 al 7 de setembre de 2020

Informació telefónica

Es pot sol·lcitar més informació, trucant al telèfon 937653312, de 09:00 a 13:00 hores.

Dossier informatiu i streaming de la jornada virtual de portes obertes

Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Perruqueria i Cosmètica Capil·lar (Dossier) Cicle Formatiu de Grau Mitjà d’Estètica i Bellesa (Dossier)
Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Producció Agroecològica (PAE) (Dossier)