Llibres de text i material de dibuix. Curs 2023-2024

LLIBRES DE TEXT

En els enllaços adjunts es pot consultar la llista de llibres i llicències digitals dels diferents cursos per al curs 2023-2024. El centre ha arribat a acords amb l’empresa IDDINK, dedicada a la distribució de llibres nous i reciclats (amb un 60% de descompte amb condicions de retorn pactades) i diverses editorials per a la gestió de les llicències digitals en condicions avantatjoses per a les famílies i l’alumnat amb pagament per TPV. En tot cas, IDDINK i TPV són serveis que el centre posa a disposició de les famílies, però cap d’elles té obligació de fer servir aquests mitjans de compra i els pot adquirir com fent servir aquells que consideri convenient.

Procediment de compra a IDDINK: 483 – 2023 CAT – COM COMPRAR ecoBooks estandard sin VP(1)

MATERIAL DE DIBUIX

S’indica, a continuació, el material necessari per a les matèries d’Educació Visual i Plàstica de 1r i 2n d’ESO, la matèria optativa de Dibuix de 4t d’ESO i de la matèria optativa de Dibuix Tècnic de 1r i 2n de Batxillerat, El centre NO GESTIONA aquests materials i les famílies els poden adquirir on els hi sembli més convenient.

MATERIAL DE MATEMÀTIQUES

A partir del 2n d’ESO, l’alumnat ha de diposar d’una calculadora científica.