Eleccions al Consell escolar: sector d’alumnes

El Consell Escolar és el màxim òrgan de participació democràtica de la comunitat educativa: docents, alumnes, famílies, personal no docent i representant municipal. La vostra participació com a alumnes en aquest òrgan és molt important i ara, amb la nova Llei d’Educació (LOMLOE 2020), s’han recuperat les seves competències i funcions com a òrgan de control dels centres educatius.

Els membre elegits al Consell Escolar tenen una vigència de 4 anys i es realitzen eleccions cada 2 anys per renovar-ne la meitat.

Les darreres eleccions es van celebrar el mes de novembre de 2021 i ara cal renovar DOS representants dels sector d’alumnes, per substituir-ne d’altres escollits en el darrer procés electoral i que ara ja no formen part de l’alumnat del centre.

El calendari del procés és el següent:

• Presentació de candidatures: Des del dimecres, 12 de gener fins a les 12:00 hores del divendres, 20 de gener de 2023, a la Secretaria del centre on es facilitarà l’imprès necessari per formalitzar la candidatura.
  • Votacions: 27 de gener de 2023, de 09:00 a 13:00 hores (es modifica la data inicialment prevista, 25 de gener, com a conseqüència de la vaga del sector educatiu convocada per als dies 25 i 26 de gener de 2023).
  • Sorteig per designar els components de la mesa electoral: Dilluns, 16 de gener de 2023 a les 09:00 hores.