Convocatòries de vaga d’alumnes

S’informa a tota la comunicat educativa que demà dimecres, 25 d’octubre de 2017, hi haurà classes amb normalitat i que la Direcció del centre no ha donat curs a la convocatòria dels Sindicats d’Estudiants perquè no s’han complert, dins del centre, els tràmits que l’alumnat ha de fer per sol·licitar adherir-s’hi, amb l’antelació suficient per recollir les autoritzacions familiars.

D’altra banda, la Direcció ha donat curs i autoritzat la convocatòria efectuada per al dia 26 d’octubre, atès que avui s’han fet efectius els tràmits necessaris per poder autoritzar-la i s’han pogut lliurar als alumnes els fulls d’autorització familiar, els quals s’han de retornar, signats, als tutors demà dimecres, 25 d’octubre. Com en ocasions anteriors, aquells alumnes que no lliurin els justificants se’ls hi comptabilitzaran les faltes com a injustificades. Estan autoritzats els alumnes de 4t d’ESO, aula oberta, 1r i 2n de Batxillerat, 1r i 2n de Cicles Formatius i del PFI. L’alumnat de 3r d’ESO, grups A, B, C i D, no estan autoritzats, atès que no han formalitzat els procediments previstos.

L’Equip Directiu

 

Share

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>