Activitats extraescolars organitzades per l’AMPA

Aquest mes de novembre s’han posat en marxa algunes de les activitats extraescolars oferides per l’Associació de Pares i Mares d’Alumnes (AMPA) del centre, en concret les de teatre, bàsquet, llengua anglesa i defensa personal. Possiblement, l’activitat de robòtica s’iniciarà en tornar de vacances de Nadal.

Ens felicitem per la posada en marxa d’aquestes activitats, després de no poder-les programar el curs anterior com a conseqüència de la pandèmia i donem les gràcies als components de l’AMPA del centre per haver-les organitzat. Esperem que tot funcioni correctament, que els participants s’ho pasin bé i aprenguin molt i que, amb tel emps, hi hagi cada vegada més alumnes participants.

Us oferim unes fotografies de les activitats d’aquests darrers dies (la veritat és que la metereologia no ha ajudat gaire en el tema del bàsquet, però han pogut començar).