Activitat de col·laboració amb La Marató de TV3

L’alumnat dels Cicles Formatius i dels Plans de Formació i Inserció del nostre centre ha realitzat una jornada solidària, mostrant als malgratencs una petita part del seu ofici per tal de col·laborar amb La Marató de TV3: decoracions de Nadal, sabonets artesanals, bosses d’herbes aromàtiques, encens d’herbes aromàtiques….

La col·laboració de la ciutadania ens ha permès obtenir una contribució de 790,91 euros que es donaran a La Marató de TV3.

Donem l’enhorabona a tots els que han contribuït en aquest activitat solidària, en particular a l’alumnat i el professorat participant