ACTE EN MEMÒRIA DE LA NOSTRA COMPANYA MERCHE SANTOS

Ahir dimecres, plens de tristor, varem fer l’acte en memòria de la nostra companya Merche Santos, Va ser un acte molt emotiu, amb presència de la família de la Merche, el alumnes i el professorat actual del centre i, també, d’un bon nombre d’ex-alumnes i ex-professors de l’Institut. Des de Florència i des de Madrid, on estan de viatge, els professors acompanyants i els alumnes de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat, respectivament, es van voler afegir, també, als actes. Una mostra més de l’estima que tothom li tenia a la Merche.

Durant l’acte, del qual podeu veure unes imatges, es va procedir a la lectura de diversos textos redactats per l’alumnat i el professorat. Us transcrivim, a continuació, part d’un d’ells:

Viure no és estar vius, viure és l’actitud d’omplir la vida. Tu has omplert la vida d’en Jordi, el Marc, en Pau, la Laia i d’alguna manera també una part de les nostres.

Des d’allà on et trobis ho continuaràs fent perquè la teva essència quedarà entre nosaltres, una essència que ens rebrà cada dia quan entrem al centre i sentim l’aroma de l’olivera que ben aviat quedarà per sempre plantada.

Sempre t’estimarem, Merche.
Fins sempre.

L’Argemir González, company anys enrere de la Merche al Departament de Ciències Socials ha publicat en el seu bloc personal “Quadern de bitàcola d’excursions, viatges i opinió” un article titulat “Quatre funerals i un llibre” en el que fa referència a la Merche. Us l’enllacem: