RESTAURANT PROBLEMS

Aquest primer trimestre, a classe d’anglès de l’Aula Oberta, ens hem convertit en cambrers i clients. Mitjançant una webquest els alumnes han creat el seu propi restaurant. Per tal de fer-ho necessitaven:

• Crear uns fulletons (flyers) per promocionar el restaurant, amb el nom pel restaurant i la informació necessària per a la seva inauguració (data, adreça, telèfon, etc)
  • Crear un menú amb primers, segons i postres (starters, main courses and desserts).

Un cop acabat han fet una representació que hem enregistrat en vídeo. Al següent vídeo els alumnes han practicat com:

•  Repartir fulletons a clients al carrer.
  • Trucar per a reservar taula a un restaurant.
  • Demanar menjar i beguda a un restaurant, i solucionar alguns petits problemes.