Organització dels estudis de Batxillerat, Cicles Formatius i PFI en modalitat híbrida

En la notícia anterior s’informava que el Govern de Catalunya havia dictat noves mesures sanitàries per lluitar contra la pandèmia per coronavirus que afecten a l’alumnat de Batxillerat, Cicles Formatius i Programes de Formació i Inserció. Les mesures a adoptar preveuen una disminució de la mobilitat i la reducció de la presencialitat dels alumnes al centre fins un màxim del 50%.

A proposta de l’Equip Directiu, el Consell escolar del centre va aprovar ahir, dimarts 3 de novembre, el calendari i la relació de mesures necessàries per donar resposta al que ordena el Departament d’Educació, les quals es poden llegir aquest ENLLAÇ.

El calendari dels dies en què els alumnes han de venir al centre amb normalitat, en les diverses etapes educatives, és el següent (es pot consultar la concreció dia a dia del mes de novembre en l’enllaç anterior).

• Batxillerat: S’organitzarà en dies alterns, un presencial i l’altre telemàtic. La data d’inici és el dijous, 5 de novembre, dia en el qual han de venir els alumnes de 1r de Batxillerat (presencial) i no han de venir els alumnes de 2n de Batxillerat (no presencial). A partir d’aquesta data, els dies en què els alumnes de 1r i 2n de Batxillerat han de venir s’aniran alternant.
  • PFI d’Auxiliar d’Activitats Agropecuàries
    • Presencial: Dilluns, dimarts i dimecres, de 08:00 a 13:30 hores.
    • Telemàtic: Dijous i divendres, de 08:00 a 14:30 hores. Les sessions de 13:30 a 14:30 hores dels dilluns, dimarts i dimecres seran telemàtiques, en mode diferit.
  • PFI d’Auxiliar d’Imatge Personal
    • Presencial: Dimecres, dijous i divendres, de 09:00 a 14:30 hores.
    • Telemàtic: Dilluns i dimarts, de 08:00 a 14:30 hores. Les sessions de 08:00 a 09:00 hores dels dimecres, dijous i divendres seran telemàtiques, en mode diferit.
  • 1r CFGM de Perruqueria i Cosmètica Capil·lar
    • Presencial: Dilluns, dimecres, dijous i divendres, horaris variables
    • Telemàtic: Dimarts, de 08:00 a 14:30 hores.
  • 2n CFGM de Perruqueria i Cosmètica Capil·lar
    • Presencial: Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, horaris variables
    • Telemàtic: Divendres, de 08:00 a 13:30 hores.
  • 1r CFGM d’Estètica i Bellesa
    • Presencial: Dimarts, dimecres i divendres, horaris variables
    • Telemàtic: Dilluns i dijous, de 08:00 a 14:30 hores.
  • 2n CFGM d’Estètica i Bellesa
    • Presencial: Dilluns, dimecres i dijous, horaris variables
    • Telemàtic: Dimarts i divendres, de 08:00 a 14:30 hores.
  • 1r CFGM de Producció Agroecològica
    • Presencial: Dilluns, Dimarts, dijous i divendres, de 08:00 a 13:30 hores
    • Telemàtic: Dimecres, de 08:00 a 13:30 hores.
  • 1r CFGM de Producció Agroecològica: 100% presencial

Els horaris de Batxillerat durant els dies no presencials serà l’ordinari, mentre que en el cas dels Cicles Formatius i els Programes de Formació i Inserció hi ha adaptacions que s’informaran als alumnes. Els exàmens seran sempre presencials.

L’EQUIP DIRECTIU