Lliurament els PRJ (Premis Recerca Jove) – 2022

Divendres passat es va celebrar a l’Auditori de Barcelona el lliurament dels Premis Recerca Jove (PRJ) de l’any 2022. Van ser premiats 79 treballs de recerca i 11 centres educatius, entre ells l’IES Ramon Turró i Darder, per la seva trajectòria en les successives edicions d’aquests premis. Entre els 79 treballs premiats n’hi havia quatre que pertanyen a alumnes del nostre centre a les quals felicitem. Van ser els següents:

• Premi recerca jove pel treball “Les mascaretes a prova : Estudi sobre l’eficàcia de les mascaretes”, de Martina Bayarri Servosa. Tutora : Sandra Estanyol
  • Premi recerca jove pel treball “Microorganismes a la llar; neteja i desinfecció” d’Isabel Colomina Morales. Tutora Laia Saladich
  • Premi recerca jove pel treball “Parlem de sexe : Una mirada a l’educació sexual impartida a l’educació secundària obligatòria a Malgrat de Mar” d’ Abril Martínez Cano. Tutora : Carola Sardà
  • Premi Luciana Calvo de l’EAPC pel treball “És el català realment la llengua que parlem? Situació de la llengua catalana a les aules de l’Alt Maresme”, de Berta Soler Clavero. Tutora Núria Puig. Es premien els dos millors treballs de recerca que aportin reflexió, anàlisi i propostes sobre temes relacionats a algun dels tres àmbits temàtics de la Revista de Llengua i Dret, publicada per l’Escola d’Administració Pública de Catalunya (EAPC). El premi s’atorga conjuntament amb l’EAPC.

El vídeo següent correspon a l’acte de lliurament dels premis