FESTA DE GRADUACIÓ DE L’ALUMNAT DE BATXILLERAT I CICLES FORMATIUS

Divendres passat es van celebrar la festa de graduació de Batxillerat i Cicles Formatius al restaurant La Torreta de Malgrat de Mar. El nombre de participants, entre alumnes, pares i mares d’alumnes, professorat, AMPA i autoritats locals, va ser 150 persones. Com sempre va ser una festa amb moments entranyables com, en particular, el lliurament de les orles de la promoció. Properament es facilitarà un enllaç amb el reportatge fotogràfic de la festa. Ara, us oferim un link al vídeo commemoratiu de la promoció.