Convocatòries de vaga: alumnes i professorat

Us informem que els Sindicats del sector de l’Educació i els Sindicats estudiantils han convocat vaga per als dies 25 i 26 de gener de 2023.

L’alumnat de 3r i 4t d’ESO, Batxillerat, Cicles Formatius i PFI estan cridats a la vaga i els seus representants han fet efectiu el protocol que està prevista a les normes d’organització i funcionament del centre per tal que la seva inassistència al centre els dies indicats no sigui objecte de sanció, sempre i quan retornin, signat per la seva família o representants legals, el full d’autorització que se’ls va proporcionar dilluns passat i han de retornar als seus tutors al llarg del dia d’avui (alumnes menors d’edat).

IMPORTANT: es recorda que l’alumnat de 1r i 2n d’ESO no pot adherir-se a la convocatòria, per la qual cosa han de venir al centre amb normalitat.

Atès que el professorat també està convocat a la vaga no es podrà garantir el servei habitual. En tot cas es garanteixen els serveis mínims i l’atenció a tot l’alumnat que vingui al centre, sigui quin sigui el seu curs.

L’Equip Directiu