Sortida a La Draga de Banyoles. Primer d’ESO

El Parc Neolític de la Draga està situat al mateix lloc on hi havia el poblat lacustre de La Draga (Banyoles), encara que en una zona lliure de restes arqueològiques. Compta amb un graner ovalat i dues cabanes rectangulars, una a ras de terra i una altra semielevada, que volen reproduir, a escala natural, els models coneguts arqueològicament en aquest jaciment únic del neolític antic de la cultura Cardial. Per a la seva  difusió s’hi han instal•lat  un bungalou de recepció i un altre amb funcions d’aula escolar, a més d’un túnel de tir amb arc.

L’alumnat de primer d’ESO va visitar el parc i l’equip de TeleTurró ha editat un vídeo amb imatges de la sortida.