PROJECTES DE PRIMER D’ESO: CONTES A LES ESCOLES

Els alumnes de 1r d’ESO del nostre institut estan tancant el projecte del primer trimestre: han creat els seus contes i aquesta setmana estan visitant les escoles públiques de Malgrat de Mar i la residència Toy per explicar els seus contes a petits i grans.

Ahir, dimarts 11 de desembre, vam visitar als alumnes de Cicle Infantil de l’Escola Marià Cubí. Avui, dimarts 12 de desembre, ha estat el torn de la Llar d’Infants Els Fesolets. I demà, dijous 13 de desembre, visitarem als alumnes de Cicle infantil i Cicle Inicial de l’escola Montserrat, també els avis i àvies de la Residència Toy.

Us deixem algunes fotos del Marià Cubí i d’Els Fesolets. Properament veureu les de l’Escola Montserrat i les de la Residència Toy, així com de l’exposició de contes que estem preparant a l’Institut.

Ens ho estem passant molt bé!!!