Planificació dels dies de final de curs

Us adjuntem informació amb la planificació dels darrers dies de curs. Aquesta informació s’ha donat en paper (ESO, 1r Batxillerat) i s’ha tramès per correu electrònic a tots els alumnes i totes les famílies. Cal tenir en compte (si s’escau):

• Dates i horaris de les proves ordinàries de recuperació (ESO i 1r BTX)
  • Dia i hora de lliurament dels butlletins de la tercera avaluació i els butlletins finals per a les diverses etapes educatives (ESO, BTX, CFGM, PFI)
  • Dies i procediment de retorn dels ordinadors a disposició dels alumnes del Pla d’Educació digital de Catalunya.

A partir del dia 13 de juny, l’horari serà de 08.00 a 13:30 hores. La sortida dels autocars de l’alumnat transportats de Santa Susanna serà a les 13:45 (de 13:30 a 13:45 han de romandre al pati del centre).