Halloween a l’institut

A SPOOKY HALLOWEEN AT IES RAMON TURRÓ I DARDER

Enguany, coordinats pel Departament de Llengües Estrangeres, els nostres alumnes d’ESO han participat en la decoració per a Halloween. Els treballs, que han estat exposats al hall del centre, són variats i creatius. Alhora s’ha treballat el vocabulari de Halloween i la motivació que aquesta celebració desperta en els nostres joves.

• A primer d’ESO els alumnes han elaborat ratpenats i aranyes amb material reciclat.
  • A tercer d’ESO s’han elaborat unes carbasses fetes amb diferents tires de paper amb missatges variats referents a Halloween.
  • A l’aula oberta, els alumnes han fet uns esquelets amb plats de plàstic i han etiquetat les diferents parts del cos.
  • A quart d’ESO C els alumnes han pintat unes carbasses amb cares terrorífiques.
  • A quart d’ESO A i B, han escrit històries i poemes. Els alumnes de 4rtA han creat una sèrie de relats curts de terror a partir del  principi d’una història i l’ús d’unes paraules concretes. Els de 4rtB han escrit poemes acròstics amb la paraula de Halloween.

Així mateix, el Departament de Llengües Estrangeres va organitzar una gimcana per a tots els alumnes d’ESO el dia 30 d’octubre, basada en quatre proves on es treballava el vocabulari de Halloween.

El dia de Halloween, els alumnes van poder gaudir de les manualitats exposades al hall i d’un fil musical terrorífic amb cançons relacionades amb Halloween. També hi podeu trobar una llista amb pel·lícules recomanades per passar una nit esgarrifosa.

El departament d’anglès us desitgem que tingueu un gran dia de Halloween.

CLOSE THE DOORS AND WINDOWS
BECAUSE  WITCHES AND DEMONS MAY BE READY TO ATTACK
AVOID CROSSROADS AND DARK PLACES
HALLOWEEN IS ABOUT TO START!

HAVE A TERRIBLE SPOOKY HALLOWEEN NIGHT!   😈