PROVES DIAGNÒSTIQUES DE QUART D’ESO. COMPETÈNCIES BÀSIQUES

Els propers 6 i 7 de Febrer de 2018 es realitzaran les proves diagnòstiques de 4t d’ESO de competències bàsiques, amb el següent calendari:

• Dimarts, 6 de febrer: Llengua Castellana, Matemàtiques, Llengua Catalana.
  • Dimecres, 7 de febrer: Competència Científic – Tecnològica, Llengua Anglesa.

La realització d’aquestes proves és OBLIGATÒRIA per a tot l’alumnat de 4t d’ESO, per la qual cosa si no es realitzen en les dates previstes, s’haurà de justificar documentalment el motiu i s’hauran de fer posteriorment. En tot cas, el Departament d’Ensenyament preveu que tothom ha de fer les proves.

Al marge d’aquesta obligació, els criteris d’avaluació del centre preveuen, en el cas particular de les matèries de Llengua Castellana, Llengua Catalana, Llengua Anglesa i Matemàtiques que el resultat de les proves tinguin una ponderació del 15% en el càlcul de les qualificacions finals del quart d’ESO. Com a conseqüència, tenen un pes important pel que fa a l’obtenció del Graduat en Secundària.

MOLT IMPORTANT: Els dies de les proves, l’alumnat ha de portar calculadora científica. És necessària per fer les proves de Matemàtiques i Científic – Tecnològica. La normativa prohibeix, expressament, l’ús del mòbil com a calculadora.

La prova oferirà informació a l’alumnat, a les famílies i als centres. Abans de finalitzar el curs es comunicaran els resultats dels exercicis als centres i a les famílies. Les dades concretes de cada centre i alumne seran confidencials.

L’Equip Directiu