Entrevistes d’inici de curs

Recordem a la comunitat educativa que el proper dimecres, dia 6 de setembre de 2023, s’inicia el curs per a l’alumnat de l’Educació Secundària Obligatòria. L’alumnat de 1r i 2n d’ESO està convocat, excepcionalment, de 09:00 a 11:00 hores i l’alumnat de 3r i 4t d’ESO d’11:30 a 13:30 hores. Se’ls informarà sobre el seu horari al llarg del curs i altres qüestions organitzatives i documentals a tenir en compte. A partir del dijous, 7 de setembre, l’horari serà de 08:00 a 14:30 hores.

En el cas de l’alumnat de Batxillerat, Cicles Formatius i PFI el curs s’inicia el dia 12 de setembre, de 08:00 a 14:30 hores.

REUNIONS D’INICI DE CURS (1r d’ESO, 1r de Batxillerat, 1r CFGM i PFI): A mitjans de juliol, es va enviar un correu eletrònic a totes les famílies. En el cas de l’alumnat de 1r d’ESO, 1r de Batxillerat, 1r de CFGM i PFI se’ls convocava a una reunió a celebrar en el tutor. Es pot consultar el dia i hora de la convocatòria en els fitxers adjunts (nom + inicials del primer i segon cognoms). Si no han vist el correu indicat els demanem que revisin la seva carpeta d’entrada i spam al seu correu eletrònic particular. En el cas de l’alumnat que ja estava matriculat al centre el curs anterior també se’ls va enviar la informació al seu correu del centre.

Us donem la benvinguda al nou curs escolar.