Ens visita l’INFO-K de TV3

Dimecres passat, 18 d’octubre, ens van visitar els responsables del programa INFO-K de TV3 per gravar una activitat relacionada amb la plataforma de lectura Fiction Express que utilitzen els  nostres alumnes per a les matèries de Llengua Catalana, Llengua Castellana i Llengua Anglesa. Hi va participar, també, l’escriptora Muriel Villanueva de la qual els alumnes havien llegit prèviament un dels seus llibres.

L’activitat va consistir, en primer lloc, en el rodatge d’una classe amb Fiction Express a la Biblioteca del centre amb una vintena d’alumnes de 1r d’ESO. Després de gravar l’activitat que es desenvolupava els responsables del programa van recollir l’opinió de diversos alumnes sobre temes relacionats amb la lectura i l’ús de la plataforma. Un cop finalitzat el rodatge, tot l’alumnat de 1r d’ESO va participar en una activitat al gimnàs del centre on l’escriptora Muriel Villanueva va explicar una mica la seva trajectòria, el procés de creació del llibre que els alumnes havien llegit abans i la seva valoració sobre l’estratègia de llibres “live” que permet que l’alumnat usuari de la plataforma pugui contribuir a la creació dels nous llibres que està escrivint.

Sens dubte una experiència motivadora i que tots els alumnes van poder gaudir.