ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Eleccions consell escolar 2018

Us compartim el calendari de les eleccions del Consell Escolar per si  hi voleu participar.

CALENDARI

• 05 de novembre de 2018
    • Publicació al tauler d’anuncis del nostre vestíbul les dades dels cens electoral del sector d’alumnes.
    • Sorteig per designar els components de la mesa electoral, sector d’alumnes (a les 10:30 hores).
  • Del 06 al 09 de novembre de 2018. A partir de la data de publicació dels cens, s’obre el termini de presentació de reclamacions en relació amb les dades del cens electoral publicat.
  • Del 06 al 16 de novembre de 2018. Presentació de candidatures.

A continuació, les meses electorals de cada sector han de verificar si les candidatures presentades compleixen els requisits establerts.

• 20 de novembre de 2018, Publicació de les candidatures
  • 26 de novembre de 2018. Votacions
    • Sector de professorat: Claustre Extraordinari, de 15:50 a 16:20
    • Sector d’alumnes: De 09:00 a 14:00 hores.

Nombre de representants a substituir en els diversos sectors

• Sector d’alumnes: 2 representants. (La normativa determina que els i les representants de l’alumnat s’escullen a partir del primer curs d’educació secundària obligatòria).
  • Sector de professors: 4 representants.

Document de presentació de candidatures (enllaça al document)