Edvoice, la nova APP de comunicació del nostre institut

Edvoice és una aplicació que simplifica la comunicació entre pares, alumnes i docents de forma fàcil i privada. Permet l’enviament de missatges, notes, faltes d’assistència, fotos i documents en temps real. En aquesta primera etapa d’aplicació es farà servir per a la comunicació institucional i més endavant s’activaran altres possibilitats com la recepció de notes de les activitats i exàmens de les diverses matèries, documents, assistència i convivència, etc.

Dilluns passat, en el cas de l’ESO, i el proper dilluns, 30 de setembre, en el cas del Batxillerat, els Cicles Formatius i els PFI, durant les reunions generals de pares programades amb motiu de l’inici de curs s’explicarà el funcionament de l’aplicació (gratuïta a Play – Store) i es distribuiran els codis per poder-hi accedir després d’efectuar el registre corresponent (en cas de no poder-hi assistir es lliurarà el codi a l’alumne/a, per tal que el faci arribar als seus pares. En cas de pèrdua es podran sol·licitar a la Secretaria del centre).

En el futur, aquesta aplicació serà l’eina bàsica de comunicació del centre amb les famílies i l’alumnat, evitant despeses innecessàries en paper i la recollida i el tractament de la documentació que es genera.

Serà, doncs, molt important que les famílies es donin d’alta a l’aplicació si volen assegurar poder disposar de totes aquelles informacions que el centre genera i que puguin ésser del seu interès.