DOSSIERS DE RECUPERACIÓ DE MATÈRIES PENDENTS SENSE CONTINUÏTAT A L’ESO

L’alumnat d’ESO amb matèries pendents sense continuïtat ha de fer els dossiers que pertoquin d’entre els accessibles en l’enllaç adjunt i fer l’examen corresponent. Els exàmens i el lliurament de dossiers es realitzaran les tardes dels dilluns 3 i 10 de juny, segons la següent programació:

• Dilluns, 3 de juny de 2019, de 16:00 a 18:00 hores: Biologia i Geologia 1r d’ESO, Biologia i Geologia 3r d’ESO, Física i Química 3r d’ESO.
  • Dilluns, 10 de juny de 2019, de 16:00 a 18:00: Tecnologia 3r d’ESO, Música 3r d’ESO, Educació Visual i Plàstica 2n d’ESO.

Enllaç als dossiers

QUI HA DE FER ELS DOSSIERS?
  • Biologia i Geologia de 1r d’ESO: Els alumnes de 2n d’ESO que tinguin aquesta matèria pendent de 1r d’ESO
  • Educació Visual i Plàstica 2n d’ESO: Els alumnes de 3r i 4t d’ESO que tinguin aquesta matèria pendent de 2n d’ESO.
  • Física i Química de 3r d’ESO: Els alumnes de 4t d’ESO que tinguin aquesta matèria pendent de 3r d’ESO.
  • Biologia i Geologia de 3r d’ESO: Els alumnes de 4t d’ESO que tinguin aquesta matèria pendent de 3r d’ESO.
  • Tecnologia de 3r d’ESO: Els alumnes de 4t d’ESO que tinguin aquesta matèria pendent de 3r d’ESO.
  • Música de 3r d’ESO: Els alumnes de 4t d’ESO que tinguin aquesta matèria pendent de 3r d’ESO.