DOSSIERS DE MATÈRIES PENDENTS SENSE CONTINUÏTAT

Aquests dossiers s’han de lliurar a final de curs i els han de fer els alumnes que tenen alguna matèria pendent de cursos anteriors que no es fa (no és al currículum) del curs que actualment està cursant.

Els dossiers a fer, en funció de les matèries suspeses, són els següents:

• Alumnat que cursa 2n d’ESO amb la matèria de Biologia i Geologia de 1r d’ESO suspesa. Han de fer el dossier BIOLOGIA I GEOLOGIA 1r d’ESO
  • Alumnat que cursa 3r o 4t d’ESO amb la matèria d’Educació Visual i Plàstica de 2n d’ESO  suspesa. Han de fer el dossier EDUCACIÓ VISUAL I PLÀSTICA 2n d’ESO.
  • Alumnat que cursa 4t d’ESO amb la matèria de Biologia i Geologia de 3r d’ESO suspesa. Han de fer el dossier BIOLOGIA I GEOLOGIA 3r d’ESO.
  • Alumnat que cursa 4t d’ESO amb la matèria de Física i Química de 3r d’ESO suspesa. Han de fer el dossier FÍSICA I QUÍMICA 3r d’ESO.
  • Alumnat que cursa 4t d’ESO amb la matèria de Tecnologia de 3r d’ESO suspesa. Han de fer el dossier TECNOLOGIA 3r d’ESO.
  • Alumnat que cursa 4t d’ESO amb la matèria de Música de 3r d’ESO suspesa. Han de fer el dossier MÚSICA 3r d’ESO.

Per accedir als dossiers, cliqueu l’enllaç següent: DOSSIERS DE MATÈRIES PENDENTS SENSE CONTINUÏTAT