ACTUALITZACIÓ DEL CALENDARI D’ACTIVITATS DE FINAL DE CURS

CANVIS EN EL CALENDARI DE LLIURAMENT DE BUTLLETINS (TOTS ELS CURSOS)

Us informem sobre el calendari d’aquests dies de fi de curs i la programació dels exàmens de recuperació extraordinària  l’Educació Secundària Obligatòria a realitzar els dies 20 i 21 de juny.

• 20 i 21 de juny: Proves extraordinàries de recuperació (ESO), segons calendari adjunt. L’horari de sortida dels autocars serà a les 13:30 hores.
    • 27 de juny: Informació personalitzada de qualificacions de l’avaluació final ordinària de 1r de Batxillerat, 1r Cicles Formatius i PFI. Aquesta informació es donarà als alumnes els quals no pugui venir la seva família  de 09:00 a 09:30 hores. Com a conseqüència dels problemes amb la plataforma ESFER@ no serà possible lliurar els butlletins en paper (notícia informativa sobre els problemes amb la plataforma ESFER@)
    • 28 de juny: Lliurament de butlletins en paper de l’avaluació final ordinària i extraordinària d’Educació Secundària Obligatòria (ESO), 1r i 2n de Batxillerat, Cicles Formatius i PFI de 12:30 a 13:30.

Properament es publicarà el calendari d’exàmens de recuperació de setembre per als alumnes de 1r de Batxillerat (es recorda que els alumnes que cursin el 2n de Batxillerat el curs 2019-2020 amb matèries pendents de 1r de Batxillerat s’han de presentar a aquestes proves).