BEQUES DE MENJADOR DEL CONSELL COMARCAL DEL MARESME

La Regidoria d’Acció Social i Ciutadania informa que el Consell Comarcal del Maresme té obert el període per presentar les sol·licituds d’ajuts per al menjador escolar del curs 2019-2020, les quals es podran tramitar fins el 31 de maig. Els ajuts estan adreçats a famílies amb fills o filles que cursin segon cicle d’Educació Infantil, Educació Primària o Secundària Obligatòria. La sol·licitud es pot presentar presencialment a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC) de l’Ajuntament -carrer del Carme, 30- o bé electrònicament.

La presentació de sol·licituds es pot fer entre el 15 i el 31 de maig. La sol·licitud i la documentació es pot registrar al consistori malgratenc o bé per via electrònica. Per fer la sol·licitud caldrà portar omplert el full de sol·licitud i adjuntar tota la documentació requerida.

Els requisits per sol·licitar l’ajut són els següents:

• Estar matriculat en un centre educatiu sostingut amb fons públics de la comarca del Maresme
  • No tenir dret al servei de menjador amb caràcter perceptiu i, per tant, gratuït.
  • Fer ús del menjador escolar.
  • No superar el llindar de renda establert a les bases de la convocatòria del Consell Comarcal del Maresme.

IMPORTANT: El proper curs el centre no disposarà de Bar – Cantina, per la qual cosa el servei de menjador no es podrà oferir al centre i els possibles usuaris becats s’haurien de desplaçar al menjador d’altres centres educatius.

Imprès de sol·licitud (es pot descarregar a la WEB de l’Ajuntament de Malgrat de Mar, clicant el següent ENLLAÇ)