BEQUES DE LLIBRES DE L’AJUNTAMENT DE MALGRAT DE MAR

La Junta de Govern Local va aprovar els criteris per a l’atorgament d’ajuts per a l’adquisició de llibres escolars d’Educació Infantil, Primària i Secundària Obligatòria per al curs 2019-2020. El termini és obert del 3 al 21 de juny i el consistori hi destina una partida de 27.000 euros.

La convocatòria d’ajuts per a l’adquisició de llibres escolars es destina a famílies amb situació econòmica desfavorida que tinguin fills i filles entre 3 i 16 anys, que estiguin cursant Educació Infantil (2n Cicle), Educació Primària o Secundària Obligatòria.

Les bases de la convocatòria es poden consultat a la pàgina WEB de l’Ajuntament de Malgrat de Mar, clicant el següent ENLLAÇ.

Calendari de sol·licituds:

• Presentació sol·licituds: del 3 al 21 de juny
  • La sol·licitud emplenada i signada amb la documentació requerida es pot presentar a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC) de l’Ajuntament al carrer Carme 30, o bé per via telemàtica.
  • Recollida documentació de l’ajut atorgat del 26 d’agost al 5 de setembre.