ACTIVITATS e-TWINNING: AGERMANAMENT ISTITUTO COMPRENSIVO “ANTONIO CAPONNETTO” DE BAGNO A RIPOLI (FIRENZE)MALGRAT DE MAR

Els alumnes de 1r ESO A i D han inicat aquest curs un programa europeu d’intercanvi cultural amb una escola italiana, l’Istituto Comprensivo Antonio Caponnetto, de la localitat de Bagno a Ripoli (Florència),i que organitzen els departaments de Llengua anglesa i Llengua espanyola. Es tracta d’un projecte europeu anomenat etwinning (amb una plataforma de treball pròpia), que vol relacionar els alumnes dels diferentes països que formen la Unió Europea.

Els nostres alumnes treballaran amb companys italians de la mateixa edat i iniciaran un primer contacte per conèixer les semblances i diferències entre les seves realitats: festes locals, sistemes educatius, característiques dels seus entorns… Bagno a Ripoli és una localitat propera a Incisa, ciutat agermanada amb Malgrat de mar desde 1988.

Aquest trimestre els alumnes s’han presentat i s’han enviat una felicitació nadalenca. Treballaran de manera conjunta en anglès i castellà.

Es podrà seguir el treball dels alumnes a partir del bloc etwinning del portal del centre.