ACTIVITAT SOBRE LA MEMÒRIA HISTÒRICA

El 15 de gener els alumnes de 4t d’ESO van anar al Centre Cultural de Malgrat de Mar per participar en una trobada amb alumnes de 4t d’ESO de l’Institut Escola de Lloret de Mar.

Es la primera trobada d’un projecte comú sobre Memòria Històrica.

Al Centre Cultural van posar en comú els treballs de la història d’un familiar que van estar fent abans de Nadal i que els va permetre descobrir moltes coses que no sabien dels seus avis o en alguns casos de besavis o rebesavis.

Després d’aquesta primera activitat van poder veure la pel·lícula “Fugir de l’Oblit” d’Abel Moreno, que també era present al Centre Cultural i va poder respondre les preguntes dels alumnes. La projecció del documental ha estat patrocinada pel Departament d’Ensenyament mitjançant el programa “Testimonis a l’aula”.