Travessa de GMNTLL d’Olot a Sant Feliu de Guíxols

Avui a les 7h del matí ja carregàvem les bicicletes per anar cap a Olot. Un cop a Olot, hem iniciat la 1a etapa de la via verda del Carrilet cap a Girona. Els alumnes han anat en grups de 5 autònomament i reagrupant-se en 6 punts de l’etapa per realitzar diversos controls. Cada grup portava el track de la ruta i un walkie per comunicar-se amb el professorat que anava darrere amb les seves bicicletes.
L’etapa ha transcorregut sense cap incidència greu i hem arribat a Girona després de pedalar durant 55 km.
Un cop hem dinat al parc de la Devesa, hem anat cap a l’alberg i l’alumnat s’ha gestionat per les habitacions, dutxar-se i sortir pel centre de Girona a fer un circuit d’orientació en grup i comprar-se el dinar per demà quan arribem a Sant Feliu de Guíxols.
Demà seguim!