Xerrada de Biologia a 4t d’ESO i a 2n de Batxillerat de la Imma Ratera

Des del Departament de Ciències hem participat en ell programa “Un investigador a la teva aula” que  ha portat Imma Ratera, investigadora del grup NANOMOL, del  ICMAB-CSIC,  al nostre Institut

La seva xerrada ha sigut pels alumnes de Biologia de 4t d’ESO I de 2n de Batxillerat.

L’Imma ha explicat la seva trajectòria professional, i la seva recerca d’una manera didàctica, animant especialment a les nostres  alumnes que continuïn la seva formació.

Ha explicat sobre el disseny i la síntesi de noves molècules orgàniques electroactives i radicals multifuncionals i la seva química molecular i supramolecular. El seu grup està interessat en les propietats d’aquestes molècules un cop nanoestructurades com a monocapa autoensamblada, nanopartícules orgàniques o hidrogels cap a aplicacions en diferents camps com l’electrònica molecular i la biologia.
Moltes gràcies per la teva visita!