TPV Escola, nou sistema telemàtic de pagaments

Benvolgudes famílies,

Aquest inici de curs estrenem  nou sistema telemàtic de pagaments. Aquest nou sistema us permetrà pagar les quotes de material, sortides, colònies…. De manera virtuala través d’internet, des de la pàgina web: http://www.tpvescola.com o a través del mòbil, per l’app: tvpescola (disponible per a Android) que us podeu descarregar de forma gratuïta des de la carpeta -play Store-.

D’aquesta manera l’escola i les famílies disposen de tot el control ja que no cal donar comprovants conforme s’han fet els pagaments i no cal passar-se hores comprovant extractes bancaris, perquè el sistema informa en temps real de l’estat de qualsevol pagament.

Cada alumne/a tindrà un usuari, amb un número d’usuari de 8 dígits. La contrasenya és: zx1234 i us permetrà accedir al sistema de pagaments virtuals. Podreu operar amb qualsevol tarjeta de dèbit o crèdit de qualsevol entitat bancaria. Així mateix a qualsevol hora del dia i dispositiu: ordinador, mòbil o tauletes.