Sortida BARCINO: alumnes de BTX de l’itinerari humanístic.

El divendres 26 de gener els alumnes del batxillerat humanístic van viatjar en el temps fins al segle I aC. i van passejar-se per l’antiga Bàrcino, rodejant les seves muralles per l’exterior, van contemplar la necròpolis que portava a l’entrada de la ciutat, on confluïen els dos aqüeductes que transportaven l’aigua des del Besos i Collserola. Quan varen entrar dins les muralles, caminant per l’antic decumanus màximus varen anar directe al fòrum on es conserven les restes del temple imperial en honor a August. Finalment, per acabar la visita, van entrar al MUHBA, on van poder baixar al subsòl de la ciutat i imaginar-se el dia a dia dels seus avantpassats amb la factoria de peix, la de vi i la tintoreria.