SORTIDA A L’AUDITORI DE BARCELONA

L’alumnat de l’optativa de quart va visitar L’Auditori de Barcelona el passat dimarts 22 de març per tal d’interpretar alguns dels temes treballats al llarg del trimestre. En aquest cas, algunes de les peces més conegudes de la banda britànica The BeatlesLove me doAll my lovingTicket to ride, All you need is love, And I love her i, per fer una immersió final en el repertori dels de Liverpool, Yellow Submarine.

L’activitat es va iniciar amb un assaig en el que un director de cor va preparar el cos i les cordes vocals dels cantaires, alumnat vingut des de diferents instituts del territori, i va donar unes pautes musicals per aconseguir que el treball fet des dels diferents centres es veiés culminat en el concert final.