Lasertag d’Alienzone

El dia 24/11/2021 els alumens de SMX 1C i els dos grups de 2n van poder gaudir d’una sessió de cohesió de grup en el lasertag Alienzone de Sant Cugat del Vallès. No només es va poder observar que aquests tipus de sortides funcionen perfectament sino que a més el grup de professorat van poder corroborar les ganes que tenien els alumnes que poder “acabar amb ells” durant les partides realitzades. És tot un èxit corroborar com alumnes que anteriorment ni es miraven, després de realitzar la sortida, xerren i interactuen entre ells. De ben segur que el curs vinent repetirem!