LabelFrancÉducation

L’Institut de Lliçà ha obtingut els segell d’excel.lència «LabelFrancÉducation»que reconeix la seva tasca en la difusió de la llengua i cultura franceses. Aquest segell reconeix i valora els centres educatius, públics i privats, que ofereixen als seus alumnes un ensenyament de qualitat de la llengua francesa, i els permeten de fer matèries no lingüístiques en francès. Tanmateix, aquest segell de qualitat està destinat a promoure fora de França, un ensenyament bilingüe d’alt nivell per als alumnes. El ministre francès d’Afers Exteriors atorga aquest segell, seguint els consells d’una comissió interministerial consultiva, composta per representants del Ministeri d’Afers Exteriors, del Ministeri d’Educació Nacional, de l’Agència d’Ensenyament del Francès a l’estranger i de la Missió Laica Francesa.

Aquest premi reconeix l’excel.lència del centre en l’ensenyament bilingüe del francès, i demostra l’esforç fet durant anys pels professors i pel centre, per arribar fins aquí.