Label France Éducation

El darrer dimecres dia 25 de maig, el nostre institut va rebre de l’Agregat de Cooperació lingüística i educativa de l’Ambaixada de França, en Sébastien Portelli, el segell de qualitat educativa Label France Éducation.
Aquesta distinció reconeix 395 centres d’arreu del món per l’excel.lència del seu ensenyament bilingüe en francès. El nostre institut és el segon institut de Catalunya en obtenir aquest premi. Aquesta acreditació es concedeix després d’una avaluació externa per part de l’Agència d’Ensenyament del Francès a l’estranger (AEFE), que aplica rigorosos criteris de selecció, com per exemple impartir part del currículum en francès, comptar amb un equip de professorat a la secció bilingüe altament qualificat i acreditat, mantenir un compromís de qualitat i gestió del programa, involucrar l’alumnat en programes internacionals oficials (com el Batxibac i els exàmens oficials DELF), i potenciar a través d’activitats complementàries, l’interès cultural francòfon amb intercanvis i mobilitats escolars internacionals, conferències, etc.
Estem molt agraïts als nostres alumnes i ex-alumnes, autoritats, companyes i companys, i a tots el que van poder assistir a la cerimònia, d’haver-nos volgut acompanyar en un dia tan especial per nosaltres. Continuarem treballant i esforçant-nos per poder oferir al nostre alumnat la possibilitat de construir coneixement al voltant de les llengües, de la diferència i de l’expansió cap a nous horitzons personals i intel·lectuals!
Aquest segell de qualitat reconeix la feina feta durant molt anys, una feina feta en equip, en col.laboració, fruit dels esforços comuns de tota la nostra comunitat educativa. Moltes felicitats i gràcies a tothom per continuar acompanyant-nos en aquest trajecte!!