TERCER VA A L’AUDITORI DE BARCELONA

El 30 de novembre l’alumnat de tercer va fer una immersió en la música experimental del segle XX i XXI amb l’espectacle «Out of the Cage». El concert va sorprendre per la barreja de diferents arts en la posada en escena (happening) i la manera d’aplicar les noves tècniques compositives que fan que la música surti fora de la gàbia de tècniques emprades fins al segle XIX (tonalitat, regularitat mètrica, ús convencional dels instruments…) L’alumnat també va interactuar en una de les peces creant diferents sonoritats provocades pel fregament d’un llapis amb el paper. Moltes d’aquestes noves maneres experimentals de fer música van ser promogudes per John Cage, autor d’una de les obres escoltades i, en part, motiu del nom de l’espectacle. Ben segur que d’audició serà una bona font d’inspiració per al projecte de creació musical que l’alumnat està elaborant a l’aula de música.