Tallers en francès sobre l’Àfrica francòfona

Avui hem tingut el gran plaer de rebre en Jean Bosco, col.laborador de l’entitat Irènia Jocs de Pau. Hem escoltat i participat en tres tallers.

Els nostres alumnes de Batxibac de primer i segon, han conegut a partir de textos literaris com les dones africanes s’han expressat a través de la literatura. També hem analitzat com s’ha manifestat el conflicte de la colonització a la literatura d’expressió francesa.

A 3r d’ESO hem parlat del medi ambient a l’Àfrica, i de com les famílies saben transmetre el respecte per la natura des del bressol.

Tots els tallers han estat molt interessants i hem pogut gaudir de tota la seva saviesa.

Aquests tallers han estat subvencionats per l’Ajuntament de Lliçà d’Amunt. Moltes gràcies!!