Resultats de les Proves Cangur 2024

Aquest mes de maig s’han publicat els resultats de les proves Cangur 2024, que convoca l’associació internacional Le Kangourou sans frontières i organitza la Societat Catalana de Matemàtiques (SCM).
Al nostre institut, a més a més, tenim la joia de tenir quatre alumnes, de 1r d’ESO, que han obtingut puntuacions que es troben dins de les millors de Catalunya, al seu nivell.
Aquests alumnes estan convidats a la Cerimònia de l’Acte d’entrega dels premis de la Prova Cangur 2024, de la SCM. L’esdeveniment tindrà lloc a l’Auditori AXA a Barcelona, el proper 27 de maig, a la tarda.
La nostra sincera enhorabona des del centre als premiats.
Tots els alumnes que van  fer la prova rebran un diploma de participació.
Esperem que us animeu a continuar participant en properes convocatòries matemàtiques.