Mobilitats internacionals alumnes de francès (projecte PILE)

El mes de gener és un mes molt especial per nosaltres. Els nostres alumnes de 4t d’ESO PILE marxen al Québec durant tres mesos, i els alumnes de 1r Batxibac van al Lycée Sévigné a França per estudiar allà durant un mes.

A més a més, també hem rebut els alumnes del Lycée Jean Macé de Niort a 4t d’ ESO PILE. Durant un mes estaran a les aules de 4t d’ESO, estudiant i compartint amb els nostres alumnes.

Tots s’han integrat molt bé a la seva nova realitat, estan gaudint i descobrint el Québec, França i Catalunya! Des del Québec ens expliquen com van a patinar, a esquiar, com viuen els nous horaris a l’institut, com treuen neu de davant de la casa on viuen! Una gran experiència que estan vivint amb molta il·lusió.

Des de França, les alumnes del Batxibac gaudeixen també de visites culturals i turístiques. S’han integrat molt bé a les exigències del batxillerat francès, i treballen de valent per millorar el seu nivell de francès!!

Els alumnes francesos que tenim a 4t d’ESO sempre tenen un somriure i són ben conscients de la sort que han tingut de poder participar en aquest intercanvi!!!

Esperem que tots aprenguin molt, i valorin la importància de conèixer altres realitats i altres mons per poder fer més gran el seu propi!!