INTERCANVI AL QUÉBEC. 4t ESO PILE

Aviat farà un mes que les nostres alumnes, de 4t PILE van marxar al Québec (Canadà) per fer un intercanvi de llarga estada. Han pogut retrobar-se amb les seves “correspondantes” Eliane i Ashley, que havien estudiat amb nosaltres durant el primer trimestre!

Les nostres alumnes s’han adaptat molt bé a la seva vida allà.  La primera setmana estaven espantades perquè havien de llegir un llibre complicat en francès, però després ja van veure que no era tan complicat i van estar contentes de poder fer-ho sense grans problemes!! Ja són unes expertes amb el fred, la neu, l’accent francès del Québec,  i la vida a l’institut!!! La seva aventura està sent molt gratificant per elles! Estan coneixent una nova forma de veure el món, nous àpats, com funciona un institut allà, com adaptar-se a les seves famílies d’acollida, com descobrir noves activitats esportives a la neu, i un munt d’aspectes més!!!

La seva estada durarà dos mesos i mig! Esperem que us vagi tot molt bé i que pugueu gaudir d’aquesta gran experiència inoblidable!!

Bon séjour au Québec!! Profitez au maximum!!