Alumnes de 3r PILE amb el contacontes

Dilluns els alumnes de francès de 3r PILE van tenir una classe molt especial. El contacontes camerunès Samuel Mountoumnjou ens va visitar i ens va explicar històries de la seva terra, protagonitzades per animals, i cada una amb la seva moral, com per exemple: “cal ser solidari” i “no es pot ser ingrat”.

Vam gaudir de la gràcia i professionalitat d’en Samuel, i vam poder apreciar la importància de l’oralitat en la cultura africana. Els alumnes van participar activament i tots plegats vam passar una estona molt agradable.

Va ser una experiència divertida, enriquidora i diferent. Merci, Samuel !!

Agraïm a l’Editorial Santillana haver-nos ofert aquest taller!