Xerrada alumnes del Québec

Aquestes darreres setmanes, les alumnes del Québec que han estudiat al nostre institut des de principi de curs: Abi, Alice, Anne-Claire, Charlotte, Kim-Alexandra, Lily-Rose i Charlotte, han presentat als alumnes dels grups Pile, de Batxibac i als de 1 r
d’ ESO, el lloc d’on venen.

Ens han parlat del seu institut al Québec, dels àpats tradicionals, dels animals que es poden trobar allà, dels esports nacionals i de molts més detalls de la seva meravellosa cultura. Ha estat un plaer escoltar-les i veure com l’alumnat s’ha interessat per conèixer la seva realitat i el seu dia a dia a Canadà.

Moltes gràcies noies per compartir tanta riquesa!! Us desitgem una molt bona tornada al vostre país, i un magnífic retrobament amb les vostres famílies! Esperem que l’estada hagi estat molt profitosa per les set! Us trobarem a faltar!

Bon voyage et à bientôt!!