INTERCANVI 1r BATXIBAC ALUMNES FRANCESOS A LES AULES

El 25 de novembre van arribar al nostre institut nou alumnes francesos. Tots venen del Lycée Salvador Allende de Caen, a Normandia (França). Estaran amb nosaltres a les aules de 1r de Batxillerat fins la setmana vinent. Els nostres alumnes de 1r de Batxibac, que participen d’aquest intercanvi de llarga estada,  els han acollit a casa seva i al gener podran viatjar a Caen per estudiar allà durant un mes.
L’experiència ha estat molt enriquidora per tothom. Els francesos han pogut descobrir com funciona el nostre sistema educatiu i comparar amb el francès.
Us desitgem molt bon final d’estada! Sabem que heu millorat molt el vostre nivell de castellà!
Félicitations, bonne rentrée et Joyeux Noël!!