Participa en el recapte d’aliments!

l’Institut i l’AFA participem en el Gran Recapte que cada any organitza el Banc dels Aliments.

La recollida es farà durant tota la setmana, des d’avui fins al divendres 22 de novembre, cada dia a l’hora de l’esbarjo (d’11h a 11.30h), al porxo de l’Institut. Recollirem de bon grat tot allò que pugueu aportar a través dels vostres fills i filles.

Cáritas Llavaneres s’encarrega del recapte. Des de l’entitat destaquen que qualsevol aliment serà benvingut, però que, ara per ara, els més prioritaris són aquests:

– Llet
– Oli d’oliva i de gira-sol
– Conserves vegetals: verdures i llegums
– Conserves de peix
En aquesta pàgina web del Banc dels Aliments podreu consultar tota la informació. L’organització necessita voluntaris per fer el recapte en els 3 supermercats del municipi que s’han adherit a la campanya (Caprabo i Condis, carrer de Munt).
Us adjuntem el cartell que han confeccionat els alumnes del Projecte PONT per fer difusió de la campanya.
Gràcies a tot per la vostra generositat.

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut