Xerrada “Joventut activa a la UE” i “Passaparaula: què en sabem de la UE?”

Ja fa cinc cursos que en Quim Millán @joaquimmillan, des del centre Europe Direct Girona @edgirona ens ve a fer dues xerrades interactives: “Joventut activa a la UE” per l’alumnat de 2n de BTX i el joc “Passaparaula: què en sabem de la UE?” per l’alumnat de 3r d’ESO. De nou ha estat un plaer repetir aquestes activitats que tenen la finalitat d’acostar la Unió Europea als i les joves, millorant els seus coneixements i implicant-los en la construcció d’Europa. També han après que les oportunitats no s’han d’esperar sinó que un ha de buscar-les i justament la UE els n’ofereix moltes com a ciutadans/es que són.