Història

L’Institut d’Ensenyament Secundari de Llagostera és un centre públic que pertany a la xarxa d’equipaments escolars del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya que es regeix per la Llei Orgànica d’Educació (LOE) i el seu desplegament normatiu  (LEC) i té com objectiu prioritari, el desenvolupament i millora de les capacitats de cadascun dels nostres alumnes com a principi bàsic d’equitat i de garantia de la cohesió social.

L’ Institut es va inaugurar per primera vegada l’any 1996 al barri de Can Gotarra en uns mòduls prefabricats. Va ser l’any 2003 quan es va inaugurar l’edifici on està situat actualment a l’avinguda Gironès, 51.

Aquest curs el centre compta amb un total de 50 professors, 2 conserges i 1 administrativa i un total de 500 alumnes.

La gran majoria dels nostres alumnes provenen de les dues escoles públiques del municipi; Escola Lacustària i  Escola Puig de Les Cadiretes. També venen alumnes de Caldes de Malavella a fer el Batxillerat.

A l’ institut hi ha quatre línies a cada curs de l’ ESO, dues a 1r de Batxillerat i dues a segon. També hi ha un PFI-PTT d’Auxiliar de Jardineria.

De Batxillerat s’ofereixen dues modalitats; el Científic-Tecnològic i l’ Humanístic-Social i amb la possibilitat de diversificar el currículum a través de l’ Institut Obert de Catalunya (IOC).

Els eixos fonamentals del nostre projecte educatiu són l’orientació i la tutorització dels nostres alumnes per tal d’assolir dos objectius:

Millorar els resultats educatius

Millorar la cohesió social

Avançar en la millora de la gestió i l’organització del centre