Adrià Pico guardonat amb un dels Premis Talent

El nostre exalumne Adrià Pico ha estat guardonat amb un dels Premis Talent Fundació  “la Caixa” – Patronat Politècnica.

Els Premis Talent volen reconèixer i premiar els futurs estudiants de l’Escola Politècnica Superior amb els millors currículums acadèmics durant els estudis pre-universitaris i en la prova d’accés a la universitat. S’ofereixen un total de 10 Premis Talent amb una dotació de més de 1.000 euros cadascun, que es classifiquen en 4 tipus diferents de Premis i que s’adrecen a 7 grups diferents d’estudiants de nova entrada, d’acord amb el que es detalla a les bases de la convocatòria.

Moltíssimes Felicitats, Adrià!